loading...
در هـــــــــم بر هــــــــــم
نوید بازدید : 77 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

استادی در شروع کلاس درس، لیوانی پر از آب به دست گرفت. 
آن را بالا گرفت که همه ببینند.
بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟شاگردان جواب دادند نمی دانیم.
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن نمی دانم دقیقاً وزنش چقدراست. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی افتد.استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقی می افتد؟
یکی از شاگردان گفت : دست تان کم کم درد می گیرد.
حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟
شاگرد دیگری جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود.عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید! و همه شاگردان خندیدند.
استاد گفت: خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟شاگردان جواب دادند: نهپس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود؟ درعوض من چه باید بکنم؟
شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید.
استاد گفت: دقیقاً! مشکلات زندگی هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود. فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است. اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشی که برایتان پیش می آید، برآیید!

نوید بازدید : 73 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

گفت: "من از زنی خوشم می آید که موقعیت ها را خوب بفهمد.
گفتم که منظورش را نمی فهمم و دستم را عقب کشیدم.
گفت: "مثلا در آشپزخانه یک کدبانو باشد و در اتاق پذیرایی مثل یک خانوم باشد و نه آشپز، در اتاق مطالعه یک زن متفکر و دانا و در اتاق خواب مثل یک...."
حرفش را تند و با تحقیر قطع کردم.گفتم: "مثل یک هرزه."
از حرفم جا نخورد، با خستگی روی فرمان قوز کرد.گفت: " زنی که فکر می کند در اتاق خواب باید فیلسوف باشد احمق است."

رویای تبت، نوشته فریبا وفی. 

نوید بازدید : 55 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

مردی دیروقت، خسته و عصبانی از سر کار به خانه بازگشت. 
دم در، پسر پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود.
- بابا! یک سوال از شما بپرسم؟
- بله حتماً. چه سوال؟
- بابا شما برای هر ساعت کار چقدر پول می‌گیرید؟
مرد با عصبانیت پاسخ داد : این به تو ربطی نداره. چرا چنین سوالی می‌پرسی؟
- فقط می خواهم بدانم. بگویید برای هر ساعت کار چقدر پول می‌گیرید؟
- اگر باید بدانی می گویم. ۲۰ دلار.
- پسر کوچک در حالی که سرش پایین بود، آه کشید.
بعد به مرد نگاه کرد و گفت: می‌شود لطفا ۱۰ دلار به من قرض بدهید؟
مرد بیشتر عصبانی شد و گفت:‌ اگر دلیلت برای پرسیدن این سوال فقط این بود که پولی برای خرید اسباب بازی از من بگیری، سریع به اتاقت برو و فکر کن که چرا اینقدر خودخواه هستی. من هر روز کار می کنم و برای چنین رفتارهای کودکانه ای وقت ندارم.

پسر کوچک آرام به اتاقش رفت و در را بست.مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد.بعد از حدود یک ساعت مرد آرامتر شد و فکر کرد که شاید با پسر کوچکش خیلی خشن رفتار کرده است. شاید واقعا او به ۱۰ دلار برای خرید چیزی نیاز داشته است.بخصوص اینکه خیلی کم پیش می آمد پسرک از پدرش پول درخواست کند.

مرد به سمت اتاق پسر رفت و در را باز کرد.
- خواب هستی پسرم؟
- نه پدر بیدارم.
- من فکر می کنم با تو خشن رفتار کرده ام. امروز کارم سخت و طولانی بود و ناراحتی هایم را سر تو خالی کردم. بیا این هم ۱۰ دلاری که خواسته بودی.
پسر کوچولو نشست خندید و فریاد زد : متشکرم بابابعد دستش را زیر بالشش برد و از آن زیر چند اسکناس مچاله بیرون آورد.
مرد وقتی دید پسر کوچولو خودش هم پول داشته دوباره عصبانی شد و گفت :‌ با اینکه خودت پول داشتی چرا دوباره تقاضای پول کردی ؟
بعد به پدرش گفت : برای اینکه پولم کافی نبود، ولی الان هست. حالا من ۲۰ دلار دارم. آیا می‌توانم یک ساعت از کار شما را بخرم تا فردا زودتر به خانه بیایید؟ چون دوست دارم با شما شام بخورم.
نوید بازدید : 73 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

افراد مشهور خصوصا بازیگران و خواننده‌ها جدا از زندگی هنری‌شان علایقی دارند که سعی می‌کنند در اوقات فراغت‌شان به آنها بپردازند و برخی از آنها در این تفریح و سرگرمی‌ها اینقدر تبحر پیدا می‌کنند که در آن حرفه هم مشهور می‌شوند مثال این موارد به قدری زیاد است که می‌توان به جرات گفت که به اندازه همه هنرمندان این فهرست ادامه خواهد داشت اما ما فقط سوپراستارهایی را مد نظر قرار داده‌ایم که در سرگرمی و تفریح مورد نظرشان هم به شدت موفق و یکی از بهترین‌ها در آن مورد هستند هرچند همه قبول دارند که اگر شما مشهور باشید و به‌ویژه اگر سوپر استار یا هنرمند و بعد به رشته‌ای دیگر بپردازید، شهرت حتما در پیشبرد بهتر آن تاثیر چشم‎گیری دارد و حتی می‌توان گفت شهرت پله‌ای است برای موفقیت در رشته‌های دیگر البته برخی می‌گویند  پرداختن به کارهای دیگر، بازیگران  را چند بعدی می‌کند، به آنها این اطمینان را می‌دهد که خودشان را محک بزنند حتی اگر این کار یک تفریح ساده باشد که قرار نیست از آن پول دربیاورند.

 

سیامک انصاری

بولینگ‌بازی روی فرش

سیامک انصاری درست مثل شخصیت‌هایی که بازی می‌کند علایق عجیب و غریبی دارد. او که از بچگی به واسطه کار پدرش به کار فرش علاقه داشته هر وقت بتواند به بازار فرش می‌رود و فرش می‌خرد البته او با فرش کارهای هنری جدید انجام می‌دهد که نامش «پچ ورک» یا همان هنر تکه‌دوزی است. البته سیامک انصاری به بولینگ هم علاقه زیادی دارد و به گفته خودش مدت‌هاست تمرین می‌کند. او حتی در برنامه «گپ» رامبد جوان هم وقتی قرار شد از علاقه‌مندی‌‌هایش بگوید بولینگ را درجای اول چیزهایی که دوست دارد، قرار داد.

 

رضا کیانیان

مجسمه‌های چوبی

رضا کیانیان، عاشق مجسمه‌سازی با چوب است و این مجسمه‌ها  تمام سرگرمی رضا کیانیان است و به گفته خودش اگر هر وقت کار نداشته باشد در کارگاهش با چوب‌هایی که خودش از جنگل پیدا کرده کار می‌کند و یک مجسمه یا یک طرح از آنها درست می‌کند.

 

نگار جواهریان

عشق سریال

نگار جواهریان هم از بازیگرانی است که علایق بامزه‌ای دارد. او چند وقت پیش در مصاحبه با ما گفته بود که تنها تفریحش در زندگی دیدن سریال است و حتی سریال‌های آلمانی را هم می‌بیند.

 

سیروان و زانیازخسروی

قهرمانان پلی‌استیشن

به غیر از اینکه همه سیروان خسروی را به عنوان یک تنظیم‌کننده حرفه‌ای می‌شناسند، همه می‌دانند که سیروان به صورت دیوانه‌کننده‌ای پلی‌استیشن بازی می‌کند و حتی چند وقت پیش در مسابقات پلی‌استیشن که در تهران برگزار شد به مقام اول رسید. او و برادرش زانیار خسروی خودشان را از بهترین پلی‌استیشن‌بازهای ایران می‌دانند و حتی گفته بود اگر پلی‌استیشن تیم ملی داشت ما باید به تیم ملی دعوت می‌شدیم.

 

الناز شاکردوست

قهرمان موتورسواری

الناز شاکر دوست اصولا آدم اکتیوی است و خیلی از تفریحاتش پسرانه است. خــودش می‌گوید به «داش الناز» معروف است. چند وقت پیش در مصاحبه‌ای برادرش فاش کرد که  او  یکی از بهترین موتورسوارهای باشگاه بانوان تهران است.

 

علیرضا عصار و مهران مدیری

کل‌کل‌های بیلیاردی

بازیگران عشق بیلیارد کم نیستند و شاید این سرگرمی بسیاری از آنها باشد از جمله محمدرضا گلزار و علی دایی‌ اما شاید کل کل بیلیارد علیرضا عصار و مهران مدیری از همه معروف‌تر باشد. علیرضا عصار درباره رفاقتش با مدیری و بیلیاردبازی‌شان می‌گوید: «چند سال پیش من و مهران همدیگر را در یک جمع دوستانه دیدیم. آنجا من به اوگفتم که کارت را خیلی دوست دارم دست بر قضا او هم به من این را گفت. البته ممکن است هر دو نفر تعارف کرده باشیم یا اینکه راست گفته باشیم. تلفن‌های‌مان را به هم دادیم. پس از آن روز تا همین الان حتی مواقعی که خیلی گرفتار بوده‌ایم تقریبا هر روز همدیگر را دیده‌ایم. بیلیارد جزو تفریحات هر دوی ماست. هر دفعه که مهران مدیری احساس می‌کند بازی‌اش خیلی خوب است به باشگاه می‌برمش و متوجه‌اش می‌کنم که اینطور نیست. البته گاهی وقت‌ها هر شب این اتفاق می‌افتد. بازی مهران عالی است ولی من از او بهترم.

 

لیلا بلوکات

سوارکار و والیبالیست حرفه‌ای

لیلا بلوکات کارشناسی فرش دارد و سوارکاری را حرفه‌ای دنبال می‌کند. بلوکات دراین باره گفته: «من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می‌زنم.

 

بهنوش بختیاری

عاشق واقعی فوتبال

بهنوش بختیاری یکی از فوتبال‌دوست‌ترین بازیگران ایران است و شاید در میان همکاران مرد هم رقیبی نداشته باشد. این علاقه باعث شده کار گزارشگری در فوتبال البته برای بازی‌های کامپیوتری برای اولین‌بار در ایران به نام او ثبت شود. بختیاری می‌گوید: عاشق فوتبال و تیم پرسپولیس هستم حتی می‌خواهم یک باشگاه فوتبال برای خانم‌ها درست کنم و تمام علایق من در زندگی در فوتبال خلاصه می‌شود. برنامه نود را خیلی خیلی دوست دارم و با آن خیلی زندگی کرده‌ام.

 

حامد کمیلی

به عشق جت اسکی در جزیره

عاشق جت اسکی است و همیشه برای اینکه بتواند ورزش و تفریح مورد علاقه‌اش را انجام دهد، مجبور است به کیش برود. او که در یکی از برنامه‌های جشنواره کیش روی سن رفته بود، گفت:«هر وقت بتوانم به کیش می‌آیم و این قدر به این جزیره آمده‌ام که فکر می‌کنم خانه‌ام اینجاست.»

 

مهدی هاشمی

تنها رانندگی کردن در جاده

مهدی هاشمی و گلاب آدینه زوج محبوبی هستند. آنها خیلی اهل مصاحبه و تعریف از خودشان و زندگی خصوصی‌شان نیستند اما خانم آدینه چند وقت پیش در گفت‌وگو با ما از علاقه عجیب مهدی هاشمی پرده برداشته بود:« یکی از بهترین تفریح‌های آقای هاشمی، رانندگی در جاده، آن هم تنهایی است»

 

منبع :مجله زندگی ایده آل

نوید بازدید : 5172 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کلید آزمون دکترای 91 و 92 

 

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی – 2323

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – مهندسی زلزله – 2308

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – مکانیک خاک و پی – 2309

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – سازه – 2307

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – راه و ترابری – 2311

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – برنامه ریزی حمل و نقل – 2314

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – سازه های دریایی- 2312

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی برق – الکترونیک – 2301

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی ( دینامیک جامدات ) – 2322

 دانلود سوالات دکتری 91 مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی (دینامیک ،کنترل و ارتعاشات) – 2323

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه فیزیک – 2238

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه مدیریت – 2118

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته ریاضی کاربردی – 2234

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته ریاضی محض – 2233

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه فلسفه – 2121

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه علوم سیاسی – 2117

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه علوم اجتماعی – 2110

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه علوم اقتصادی – 2106

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی آموزشی – 2129

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی درسی – 2123

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته حسابداری – 2119

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق بین الملل – 2115

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق خصوصی – 2116

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق جزا – 2114

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق عمومی – 2113

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته تاریخ ایران پیش از اسلام – 2109

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه تاریخ ایران اسلامی – 2108

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته تاریخ اسلام – 2107

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته الهیات – تصوف و عرفان اسلامی – 2142

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته الهیات – تاریخ و تمدن ملل اسلامی – 2141

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته الهیات – ادیان و عرفان – 2140

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آینده پژوهی – 2137

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته الهیات – فقه و مبانی حقوق اسلامی – 2139

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته سنجش و اندازه گیری – 2132

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی – 2902

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی آموزشی – 2129

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش عالی – 2127

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی – 2128

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته روانشناسی تربیتی – 2125

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته تکنولوژی آموزشی – 2126

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق نفت و گاز – 2146

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه حشره شناسی کشاورزی – 2439

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته صنایع خمیر و کاغذ – 2419

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته صنایع چوب با فرآوردهای مرکب چوب – 2418

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیولوژی و آناتومی چوب – 2417

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه اقتصاد کشاورزی – 2416

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته سبزیکاری – فیزیولوژی و اصلاح سبزی – 2406

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هسته ای – شکاف , کاربرد پرتوها – 2365

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی و مدیریت ورزشی – 2901

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوانفورماتیک – 2246

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آمار – 2232

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته اقتصاد نفت و گاز – 2147

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته پژوهش هنر – 2504

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه شهرسازی – 2503

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت حرفه ای – 2613

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زیست فناوری پزشکی – 2612

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت باروری – 2611

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی – 2608

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته ژنتیک پزشکی – 2606

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوشیمی بالینی – 2605

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته انگل شناسی پزشکی – 2603

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آمار زیستی – 2601

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت و بیماریهای طیور – 2708

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته انگل شناسی دامپزشکی – 2714

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته اپیدمیولوژی – 2713

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته پاتولوژی دامپزشکی – 2707

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته رادیولوژی دامپزشکی – 2705

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیماری داخلی دامهای بزرگ – 2704

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیماری داخلی دامهای کوچک – 2703

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیماریهای داخلی دامهای کوچک – 2703

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته باکتری شناسی پزشکی – 2617

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت محیط – 2616

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته پرستاری – 2615

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت خوراک دام – 2712

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت مواد غذایی – 2711

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بهداشت آبزیان – 2710

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان و ادبیات عرب – 2802

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان و ادبیات فارسی – 2801

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بافت شناسی دامپزشکی – 2725

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آناتومی و جنین شناسی مقایسه ای دامپزشکی – 2724

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته سم شناسی – 2721

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوتکنولوژی – زیست فناوری – 2719

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته ایمن شناسی – 2718

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته باکتری شناسی – 2715

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان انگلیسی – 2809

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان و ادبیات انگلیسی – 2808

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش زبان انگلیسی – 2807

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش زبان آلمانی – 2806

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته رشد و تکامل و یادگیری حرکتی – 2903

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیومکانیک ورزشی – 2904

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی ورزشی – 2905

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته  آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های علوم پایه – 2200

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته چینه و فسیل شناسی – 2201

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته زمین شناسی نفت – 2202

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته رسوب شناسی – سنگ شناسی رسوبی – 2203

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آب شناسی  - 2204

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته زمین شناسی مهندسی – 2205

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته زیست محیطی – 2206

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ژئوشیمی – زمین شیمی – 2207

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته پترولوژی – 2208

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته اقتصادی – 2209

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته تکتونیک – 2210

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی فیزیک – 2211

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی آلی – 2212

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی تجزیه – 2213

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی معدنی – 2214

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی کاربردی – 2215

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته پلیمر – 2216

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته الکتروشیمی – 2217

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیتو شیمی – 2218

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته هواشناسی – 2219

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی گیاهای – 2220

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته سیستماتیک گیاهای – 2221

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته سلولی و تکوینی گیاهی – 2222

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی جانوری – 2223

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوسیستماتیک جانوری – 2224

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته سلولی و تکوینی جانوری - 2225

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته سلولی و مولکولی- 2226

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوشیمی – 2227

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیک دریا – 2235

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جانوران دریا – 2236

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه نانو فیزیک  - 2237

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فوتونیک – 2239

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته لرزه شناسی – 2240

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته زلزله شناسی – 2241

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته الکترومغناطیسی – 2242

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته گرانی سنجی – 2243

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته نانو شیمی – 2244

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته نانوبیوتکنولوژی – ریز زیست فناوری – 2245

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم کامپیوتر – 2247

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم اعصاب شناختی – 2248

  دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های فنی مهندسی - 2300

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی برق – مخابرات – میدان – 2302

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی برق – مخابرات – سیتم - 2303

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی برق – قدرت - 2304

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی برق – کنترل - 2305

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی برق – هوش ماشین و رباتیک - 2306

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – سازه های هیدرولیکی - 2310

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – مهندسی آب – 2313

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – مدیریت ساخت – 2315

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – محیط زیست – 2316

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – نقشه برداری – ژئودزی – 2317

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – نقشه برداری – فتوگرامتری – 2318

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – نقشه برداری – سنجش از دور – 2319

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی عمران – نقشه برداری – سیستم اطلاعات جغرافیایی – 2320

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی – 2324 

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – مهندسی خودرو –  تعلیق و ترمز و فرمان – 2325

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – مهندسی خودرو – قوای محرکه – 2326

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – مهندسی پزشکی – بیومکانیک – 2328

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مکانیک – مهندسی راه آهن – ماشین های ریلی – 2329

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی دریا – 2330

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هوافضا – آئرودینامیک – 2331

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی پیشرفته – 2332

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هوافضا – سازه های هوایی – 2333

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هوافضا – مکانیک پرواز و کنترل پروانه – 2334

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی معدن – اکتشاف – 2335

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی معدن – استخراج – 2336

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی معدن – فرآوری مواد معدنی – 2337

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی معدن – مکانیک سنگ – 2338

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پلیمر – صنایع پلیمر – 2339

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پلیمر – فرآیندهای پلیمریزاسیون – 2340

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پلیمر – کارشناسی صنایع رنگ – 2341

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پلیمر – کارشناسی رنگ و چوب – 2342

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی محیط زیست – منابع آب – 2343

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی محیط زیست – آب و فاضلاب – 2344

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی محیط زیست – مواد زائد جامد – 2345

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی محیط زیست – آلودگی هوا – 2346

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پزشکی – بیوالکتریک – 2347

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پزشکی – بیومکانیک – 2348

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی پزشکی – بیومتریال – 2349

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه مهندسی صنایع – 2350

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی نفت  - نفت و بهره برداری مخازن – 2351

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی نفت  - اکتشاف – 2352

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی نفت  - مهندسی مخازن هیدروکربوری – 2353

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی کامپیوتر  - نرم افزار – 2354

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی کامپیوتر  - معماری سیستم های کامپیوتری – سخت افزار – 2355

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی کامپیوتر  - هوش مصنوعی – 2356

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی کامپیوتر  - الگوریتم و محاسبات – 2357

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی کامپیوتر  - فناوری اطلاعات آی تی  - 2358

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی مواد و متالوژی  - 2359

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی شیمی  - تمام گرایش ها – 2360

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی شیمی  - مهندسی پلیمر – 2361

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی شیمی  - بیوتکنولوژی و محیط زیست – 2362

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی فناوری نانو  - نانو مواد – 2363

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی فناوری نانو  - نانو الکترونیک – 2364

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هسته ای  - شکافت و راکتور – 2366

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هسته ای  - شکافت و پرتوپزشکی – 2367

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هسته ای  - شکافت و چرخه سوخت – 2368

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی هسته ای  - گداخت – 2369

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی نساجی  - تکنولوژی نساجی – 2370

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی نساجی  - شیمی نساجی و علوم الیاف – 2371

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی آی تی – 2372

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی سیستم های انرژی – 2373

  دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های علوم پزشکی – 2600

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش بهداشت - 2602

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ایمن شناسی پزشکی - 2604

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیوتراپی – 2607

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیک پزشکی – 2609

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ویروس شناسی پزشکی – 2610

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم تشریحی  - 2614

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته هماتولوژی آزمایشگاه و بانک خون – 2618

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته قارچ شناسی پزشکی – 2619

  دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های زبان – 2800

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش زبان فرانسه – 2803

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ادبیات فرانسه – 2804

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش زبان روسی – 2805

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان شناسی همگانی – 2810

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فرهنگ و زبان های باستانی – 2811

  دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های کشاورزی و منابع طبیعی – 2400

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آلودگی های محیط زیست – 2401

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بوم شناسی و مدیریت حیات وحش – 2402

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ارزیابی محیط زیست – 2403

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مکانیک ماشین های کشاورزی – 2404

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مکانیزاسیون کشاورزی – 2405

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته میوه کاری – فیزیولوژی و اصلاح میوه – 2407

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته گیاهان زینتی – 2408

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته گیاهان دارویی – 2409

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی پس از برداشت – 2410

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوتکنولوژی و ژنتیک مولکولی – 2411

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته تکنولوژی مواد غذایی – 2412

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته میکروبیولوژی – بهداشت و بیوتکنولوژی و مواد غذایی – 2413

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی مواد غذایی – 2414

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی صنایع غذایی – 2415

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیولوژی خاک – بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک – 2420

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیک و حفاظت خاک – 2421

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته پیدایش و رده بندی و ارزیابی خاک – 2422

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته شیمی و حاصلخیزی خاک – 2423

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی دام – 2424

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته تغذیه دام و نشخوارکنندگان طیور و دام و طیور – 2425

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته اصلاح و نژاد دام و ژنتیک و اصلاح دام کمی و کیفی – 2426

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آبیاری و زهکشی و علوم و مهندسی آبیاری – 2427

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته سازه های آبی – 2428

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته منابع آب – 2429

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته هواشناسی کشاورزی – 2430

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته اصلاح نباتات – ژنتیک بیومتری – 2431

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته زراعت و فیزیولوژی گیاهان زراعی – علوم و تکنولوژی بذر – 2432

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته اصلاح نباتات – بیوتکنولوژی کشاورزی گیاهی - 2433

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم علف های هرز ، شناسایی و مبارزه با علف های هرز – 2434

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مهندسی تولیدات گیاهی – 2435

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته اکولوژی گیاهان زراعی – کشاورزی اکولوژیک – 2436

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ترویج و آموزش کشاورزی – 2437

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته توسعه روستایی – توسعه کشاورزی – 2438

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیماری شناسی گیاهی – 2440

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جنگلداری و اقتصاد جنگل – 2441

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جنگلداری و علوم جنگل - 2442

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جنگلداری و اکولوژی جنگل - 2443

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته تکثیر و پرورش - 2444

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فرآوری محصولات شیلاتی – 2445

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بوم شناسی آبزیان شیلاتی – 2446

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته تولید و بهره برداری – صید – 2447

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته کشاورزی هسته ای – 2451

  دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های دامپزشکی – 2700

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مامائی و بیماریهای تولید مثل دامی – 2702

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته کیلینیکال پاتولوژی دامپزشکی – 2706

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته بیوشیمی – 2709

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته ویروس شناسی – 2716

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته قارچ شناسی – 2717

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فناوری تولیدمثل در دامپزشکی – 2720

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فارماکولوژی دامپزشکی – 2722

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فیزیولوژی – 2723

  دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های علوم انسانی – 2100

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جغرافیای سیاسی – 2101

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی شهری – 2102

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی روستایی - 2103

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جغرافیای طبیعی با گرایش ژئومورفولوژی – 2104

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته جغرافیای طبیعی با گرایش اقلیم شناسی - 2105

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق جزا – 2114

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق بین الملل - 2115

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته حقوق خصوصی - 2116

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم سیاسی- 2117

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه مدیریت – 2118

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته حسابداری – 2119

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی – 2120

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه فلسفه - 2121

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته فلسفه تعلیم و تربیت - 2122

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی درسی – 2123

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته مدیریت آموزشی – 2124

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته روان شناسی تربیتی – 2125

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته تکنولوژی آموزشی – 2126

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش عالی – 2127

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی – 2128

  دانلود سوالات دکتری 91 رشته برنامه ریزی آموزشی – 2129

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه مشاوره و راهنمایی – 2130

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته علوم ارتباطات – 2131

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته روان شناسی – 2133

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته باستان شناسی – 2134

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته محیط زیست – برنامه ریزی  - 2135

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته کارآفرینی – 2136

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآن و حدیث – 2138

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مجموعه کلام - 2143

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته فقه شافعی- 2144

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز – 2145

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان و ادبیات عرب – 2802

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته زبان فرانسه – 2803 – 2804

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش زبان روسی – 2805

 دانلود سوالات دکتری 91 رشته آموزش زبان آلمانی - 2806

 دانلود سوالات دکتری 91 زبان انگلیسی عمومی کلیه رشته ها – 401D

 دانلود سوالات دکتری 91 آزمون استعداد تحصیلی کلیه رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی – 2900

 

رمز همه فایلها :                     www.konkur.in

نوید بازدید : 122 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

به غضنفر میگن: با «کوش» یک جمله بساز، گفت: شلوار من کوش؟
 گفتند: این که نشد، «کوش به معنی کوشش.» گفت: شلوار من کوشش؟
گفتند: بابا، «کوشش یعنی کار.» گفت: خب از اول می‌گفتین، شلوار کار من کوشش؟

________________________________________________________________________

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! 
پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!عصبانی

غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده.

میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟

میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن!

_________________________________________________________________________

از ترکه ميپرسن miscall ميدوني چيه؟؟ ميگه آره بابا واحد اندازه گيري زعفروونه ديگه ، مثلا يهmiscall زعفرروون !
_________________________________________________________________________
ترکه تو يه عمليات تروريستي خودشو با کايت ميزنه به کاخ سفيد …..آمار مي گيرن ميبينن 100نفر کشته شدن. نود و نه نفر از خنده يه نفرم خود ترکه !!!
_________________________________________________________________________
غضنفر رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه.
یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟
میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار!
_________________________________________________________________________
غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو 
می گه: تکـون بخوری با لگد می زنم تو کمرت!خنثی
_________________________________________________________________________
غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! 
غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم مژه
_________________________________________________________________________
به غضنفر میگن: چی شد مامانت مرد ؟ 
میگه: رفت پشته بوم رخت پهن کنه افتاد...
میگن افتاد مرد ؟ میگه: نه بابا افتاد رو کولر ، کولر شکـ.ست افتاد.
بهش میگن اون موقع مرد؟؟
میگه:نه آقا جان،بعد افتاد رو تراس ، تراس خراب شد.
میگن:خوب این دفعه مرد ؟ غضنفر میگه: نه بعد افتاد رو سقف گاراژ، سقف خراب شد!
بهش میگن:حتماً ایندفعه مرد ؟
میگه:بازم نمرد، دیدیم داره کُلّ خونه خراب میشه، با تفنگ زدیمش
__________________________________________________________________________
 یه روز غضنفربه پسرش می گه این جوری که تو داری درس می خونی در آینده حتی یه گوساله هم نمی شی. اصلا می دونی گوساله چیه ؟ پسر: آره که می دونم گوساله، کسیه که باباش گاو باشه
__________________________________________________________________________
فری داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز! ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!
__________________________________________________________________________
دعاي لرها بعد از نماز : خدايا مواظب خودت باش !!!
 
 
 
 
 
نوید بازدید : 65 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

قسمتون میدم وقتی دارین با تلفن یا موبایل صحبت می کنین

با خودکار روی هر چیزی که دم دستتون بود چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم که بابام در حال موبایل صحبت کردن

روش عکس الاغ کشیده ، کجا ببرم نشون بدم

ناراحتاز دست مسئولین هم دیگه کاری بر نمیاد

*********************************************************************

مامانم زنگ زده که زود بیا خونه این مانتو رو بگیر ببر برای مامان بزرگت

می پرسم چرا ؟

تعجبمیگه : آخه گشت ارشاد گرفتتش

*********************************************************************

بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟

می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم

یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش

رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده

پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم

ابروخنثیتا یه مدت هر کی منو تو محل می دید نصیحتم می کرد

*********************************************************************

دیشب داشتم به شوخی با لوله جارو برقی خواهر کوچیکامو می زدم

بابام خیلی جدی و با عصبانیت برگشته می گه نزن بی پدر

جارو رو الان می شکنی

من خنثی


خواهرم تعجب

*********************************************************************

نوید بازدید : 22 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد


من به خاطر ندارم در هیچ جهادی برای عزت و کسب افتخار ایران زمین مغلوب شده باشم

 

* * * * * * * * * * * *

 

همیشه با هم یکدل و صمیمی بمانید تا اتحادتان موید و پایدار بماند

 

* * * * * * * * * * * *

 

حرمت قانون را بر خود واجب شمارید و خصایل و سنن قدیمی را گرامی بدارید

 

* * * * * * * * * * * *

 

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .

 

* * * * * * * * * * * *

 

همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد

 

 * * * * * ** * * * * *

 

آنان كه با افكاری پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند

 

 * * * * * ** * * * * *

 

فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد

 

* * * * * * * * * * * *

 

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست

 

 

* * * * * * * * * * * *

 

هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است

 

* * * * * * * * * * * *

 

به احترام روح من که باقی و ناظر بر احوال شماست به انچه دستور میدهم عمل کنید

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

 

* * * * * * * * * * * *

 

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن

 

* * * * * * * * * * * *

 

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید.

 

* * * * * * * * * * * *

 

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است .

  

* * * * * ** * * * * *

 

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

 

* * * * * * * * * * * *

 

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد .

 

* * * * * * * * * * * *

 

افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

 

* * * * * * * * * * * *

 

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر .

  

* * * * * * * * * * * *

 

انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند . 

 

* * * * * * * * * * * *

 

تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .

  

* * * * * * * * * * * *

 

عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید .

 

* * * * * * * * * * * *

 

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد .

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید .


نوید بازدید : 22 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

موبایل داداشمو دزدیدن ولی نمیره شکایت کنه دلیلشم اینه : اگه با دزده روبرو بشم و مسیجامو خونده باشه آبروم میره نمیتونم تو چشماش نگاه کنم !!!

.....................................................

امروز فهمیدم معلم شیمی‌ مون خیلی‌ خنگه  ))

امتحان داشتیم یه سوال بود آیا می‌دانید منیزیم چیست ؟؟

منم نوشتم بله می‌دانم

پدسّگ نمره نداده بهم:|

حالا این هیچ…

سوال بعدی نوشته اگر چوب داخل دریا بیفتد چه اتفاقی‌ رخ میدهد؟

منم نوشتم خیس میشود

به این جواب هم نمره نداده بود:|

لعنت به هرچی‌ ستمکار و خدا نشناس !

......................................................

میگن تو جهنم فقط کارت شارژ ۱۰۰۰۰تومانی میفروشن …

اونم با قیمت ۱۵۰۰۰تومن !

تازه وقتی رمز رو بزنی پیام میاد این کارت شارژ قبلا استفاده شده است!!

 حالا میگن تو بهشت ایرانسل پیام میده:با شارژ۱۰۰۰ریال دیگر ۱۸۵۲۲۲۶۰۰۰ ریال اعتبار از ما هدیه بگیرید!!!!!!!حالا بازم گناه کن تا این روزا رو نبینی !
........................................................

همین که خدا سیستم صوتی وز وز پشه مگس رو

روی گنجشک و کفتر و کلاغ پیاده سازی نکرده جای تشکر داره !

 

.......................................................

زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن

همیشه توی ذهنم تو یه دسته‌بندی جدا قرار می‌گرفتن .

اینایی که به ما نمی‌خورن !

........................................................

فکر اقتصادی خوب زده به سرم :

میخوام برم خارج یکی از کلیه هامو بفروشم دلار بگیرم

بیام هم یه کلیه بخرم هم یه بنز کوپه!!

.................................................

خدایا !

اگه قرار شد دوباره دهخدا زنده بشه ببرش تو زیمباوه این کارو بکن

چون اگه تو ایران زنده شه با شنیدن الفاظی مثل عجیجم ، عجقم ، بوج

قلفونت ، تیتلتو بخولم و … سکته میکنه

...............................................

واحد کیفیت سنجی قلیون به تصویب نهایی رسید:

-آقا قلیون داری؟

-بله

-صفر تا چاق اش، چند کامه !؟

.....................................................

تا حـالا به بچـه ۳ ساله آدامـس اُکالیـپـتوس اوربـیت دادیـن؟؟

بعد از بیست ثانیه،همه شکلک های یاهو رو می تونین تو صورتش ببینین !

................................................................

اگر تو آمریکا هم قوانین نام‌گذاری شرکتها مثل ایران بود

اسم شرکت اپل می‌شد :

سیب‌پردازان سیستم‌گستر غرب !

..............................................................

صبح رفتم تیغ ژیلت فیوژن بخرم ؛ فروشنده گفت :

بسته ی چهار تاییش ۵۰ هزار تومن …!!!

هیچی دیگه … رفتم رساله رو ورق زدم ،

دیدم نوشته : المَحاسِنُ زینَتُ الرَجُل!

..........................................................

رفتم مغازه آدامس بخرم ..

به فروشنده گفتم آقا آدامس orbit چنده ؟

گفت دو هزار تومن .

گفتم گارانتی هم داره یا نه ؟؟

طرف بهش بر خورد !

......................................................

آخر دنیا داور میاد …

سوت می‌زنه میگه :تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده!

زمینا رو عوض کنید…ما میریم امریکا اونا میان اینجا

آی بخندیـــــم……………….!!!!

.....................................................

مامانم دیروز یه طرح داد خفن یعنی مصرف برق رو نصف می کنه

گفت صبح که بلند می شی برو یه عکس از تو یخچال بگیر

تا شب هر موقع خواستی بیای درش رو باز کنی ، به همون عکس نگاه کن!

.....................................................

لذتی که در خوابیدن سرِ کلاسِ درسِ سه واحدیِ سختِ استادِ سیریش هست

تو خوابیدن لای پر قو در کنار سواحل آنتالیا نیست

حالا لذت قبولی با تقلب توی همون درس بماند

!!!اصلا کلمات در توصیفش عاجزند

..........................................................

جلل خالق جلل خالق جلل خالق ماشاالله..

(شماعی زاده – پس از شنیدن خبر بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شدنِ ایران)

.........................................................

هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله

بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه!

........................................................

اینکه با این همه تورم هنوز «رنگارنگ» صد تومنه

نشون میده نامردا قبلا چقد گرون می فروختنش!

..........................................................

تو خیابون داشتم با موبایلم حرف میزدم

طرف تلفن خونه رو خواست منم دادمو گفتم:

یه ساعت دیگه میرسم خونم زنگ بزن .

یه ساعت بعد یه دختره زنگ زده :

آقا شما به من شماره دادین!

با تعجب گفتم : مـــن ؟؟؟ کِی ؟؟؟ کجا ؟؟؟

میگه : وااااااااا ! فلان جا داشتین الکی با موبایل

حرف میزدین مگه به من شماره نمیدادین ؟؟؟!!!

..........................................................

جملات خنده دار

من یکی که مشکل مالی ندارم

چون اصلا مالی ندارم که بخوام مشکلشو داشته باشم!

..........................................................

یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۹ به دنیا میان

دهه چندی حساب می شن؟

باید چطوری خطابشون کرد؟

دهه صفری؟ دهه  جدید؟ شروعی دوباره؟

دهه ناشناخته؟ تغییر را احساس کنید !؟

......................................................

ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺳﺒﺰﯼ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪ ﺗﻮﺵ ﺣﻠﺰﻭﻥ ﻭ

ﮐﻔﺸﺪﻭﺯﮎ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ !

ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺳﺎﻟﻤﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﺎ دهه شصتیها…….

.................................................

یه غمی هست که بچه های آخر بیشتر درکش می کنن

غم به مرور زمان کم شدن آدم های سر سفره !

......................................................

مطالب طنز جدید

روزى به لقمان هیچ نگفتند

همینطورى ساکت نگاهش کردند

آخر خودش خسته شد و گفت:از بى ادبان !   ))

..........................................................

خانمه نوشته :

امروز بعد از ۳ ماه ورزش و رژیم، واستادم جلوی شوهرم که هیکلم رو ببینه

برگشته میگه: حالا دیگه فقط اخلاقت گ..هه !

.................................................

بابام داشت به دوستش شنا یاد میداد

گفت حالا پاهای عقبتو تکون بده !

O.o

.....................................................

اصلی ترین وظیفه‌ی هواکش توالت تولید صداست

برای آرامش خاطر شخص مشغول در محل

و همچنین سایر وابستگان در خارج

بو همش بهانه‌ست !!

 

 

نوید بازدید : 17 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

درطرفی یه بچه امادگیه می گه: مامان کی میرم مدرسه؟؟؟
مامانش:خیلی..زود...
بچه:مامان من مدرسه روخیلی دوست دارم...
(حیوونکی هنوز تجربه نکرده مدرسه رو یه بارتجربه کنه کافیه...تا اخر عمرش سوادو میذاره کنار..میشینه قالی می بافه...)

بچه های کلاس اولی خوش حال وشاد دست ماماناشونو گرفتن درراه مدرسه...
بچه ازمامانش می پرسه :مامان مدرسه چه جوریه؟؟؟
مامانش میگه: یه جای خوبیه که بچه ها توش درس یاد میگیرن..(چون بچه ها تازه اول کارن دارن ذهنیت خوب ایجاد می کنن..)اره...دوست پیدا می کنی.معلمتون مهربونه....
وسرانجام درطرفی دیگر....

بچه های بالاترازمقاطع دبستان...
دوتا دوست بهم...
دومی:به خیابون رسیدیم بیدارم کن..
اولی:اه....بازم 1مهرشد...
دومی:حرف نزن خواب ازسرم میپره...
اولی:دوباره 9ماه دیگه شروع شد.....
دومی:اگه گذاشتی درحال راه رفتن بخوابم..من نهایت سحر خیزیم ساعت 10بوده مخم هنگ کرده که ساعت7پاشدم...
اولی:وای...معلما...خانمx...(خانم xمی تونه هرکسی که شمابیشتر ازش میترسید باشه)
دومی:کمپلت خواب از سرم پرید!!!
..
..
..
دریکمی اون طرف ترداخل خانه یک دانش اموزی که یکم سال بالاتره..
دانش اموز:مامان...نمی شه نرم مدرسه ...
مامانش :نه..
دانش اموز:اخ مامان حالم خراب شد.....دارم خفه میشم...ای مردم..مردم....
مامانش(باخونسردی درحال خوردن صبحانه):خوب اگه خفه شدنت تموم شد عجله کن وگرنه دیر می رسی مدیرتون دعوات می کنه...
دانش اموز شکست خورده..

نوید بازدید : 21 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

درطرفی یه بچه امادگیه می گه: مامان کی میرم مدرسه؟؟؟
مامانش:خیلی..زود...
بچه:مامان من مدرسه روخیلی دوست دارم...
(حیوونکی هنوز تجربه نکرده مدرسه رو یه بارتجربه کنه کافیه...تا اخر عمرش سوادو میذاره کنار..میشینه قالی می بافه...)

بچه های کلاس اولی خوش حال وشاد دست ماماناشونو گرفتن درراه مدرسه...
بچه ازمامانش می پرسه :مامان مدرسه چه جوریه؟؟؟
مامانش میگه: یه جای خوبیه که بچه ها توش درس یاد میگیرن..(چون بچه ها تازه اول کارن دارن ذهنیت خوب ایجاد می کنن..)اره...دوست پیدا می کنی.معلمتون مهربونه....
وسرانجام درطرفی دیگر....

بچه های بالاترازمقاطع دبستان...
دوتا دوست بهم...
دومی:به خیابون رسیدیم بیدارم کن..
اولی:اه....بازم 1مهرشد...
دومی:حرف نزن خواب ازسرم میپره...
اولی:دوباره 9ماه دیگه شروع شد.....
دومی:اگه گذاشتی درحال راه رفتن بخوابم..من نهایت سحر خیزیم ساعت 10بوده مخم هنگ کرده که ساعت7پاشدم...
اولی:وای...معلما...خانمx...(خانم xمی تونه هرکسی که شمابیشتر ازش میترسید باشه)
دومی:کمپلت خواب از سرم پرید!!!
..
..
..
دریکمی اون طرف ترداخل خانه یک دانش اموزی که یکم سال بالاتره..
دانش اموز:مامان...نمی شه نرم مدرسه ...
مامانش :نه..
دانش اموز:اخ مامان حالم خراب شد.....دارم خفه میشم...ای مردم..مردم....
مامانش(باخونسردی درحال خوردن صبحانه):خوب اگه خفه شدنت تموم شد عجله کن وگرنه دیر می رسی مدیرتون دعوات می کنه...
دانش اموز شکست خورده..

نوید بازدید : 24 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

شاعر هي روي تخت بيمارستان از اين پهلو به آن پهلو مي‌شد

ولي خوابش نمي‌برد. سرش را کشيد، نشد. ستاره‌ها را شمرد،

نشد...

خواست دو بيت شعر بگويد که شايد...

ولي انگار بيماري چشمه طبعش را پاک خشکانده بود.

 آخر سر چون هرچه کرد خوابش نبرد، زنگ بالاي سرش را زد که شايد پرستار براي بي‌خوابي او کاري بکند.

چند لحظه بعد خانم پرستار از ميان روشناي راهرو در چارچوب در اتاق ظاهر شد.

 شاعر که گويي خون شعر در رگش جريان پيدا کرده بود، گفت:

 «از در درآمدي و من از خود به درشدم/ گفتي کز اين جهان به جهان دگر شدم.»

 

ــ  پرستار با تعجب پرسيد: «چرا؟!»

ــ  شاعر که نفسش از هيجان به شماره افتاده بود جواب داد:

«ما را همه شب نمي‌برد خواب/ اي خفته روزگار درياب».

 

پرستار رفت و کمي بعد با يک قرص برگشت.

ــ «اين را بخوري راحت مي‌خوابي».

ــ شاعر گفت:

«دوش آرزوي خواب خوشم بود يک زمان/ امشب نظر به روي تو از خواب خوشترست».

پرستار که از حرف‌هاي شاعر سر در نمي‌آورد قرص را به او داد و رفت.

 شاعر بيچاره که حالا خواب را به کل از ياد برده بود در تنهايي‌ مي‌گفت:

 «پري‌پيکر بتي کز سحر چشمش/ نيامد خواب در چشمان من دوش

 حلالش باد اگر خونم بريزد/ که سر در پاي او بهتر که بر دوش.»

 

ولي از آنجا که آه و ناله براي کسي آب و نان نمي‌شود، دوباره دکمه زنگ را فشار داد.

 پرستار وارد شد.

ــ شاعر بي‌مقدمه سرود:

«گفتم مگر به خواب ببينم خيال دوست/ اينک علي‌الصباح نظر بر جمال دوست».

ــ  پرستار پرسيد: «مشکلي داريد؟»

ــ  گفت:

«آسايش است رنج کشيدن به بوي آنک/ روزي طبيب بر سر بيمار بگذرد».

 

 پرستار کمي فکر کرد و بعد گفت: «نيازي به پزشک نيست. مدتي طول مي‌کشد که دارو اثر کند» و از اتاق بيرون رفت.

هنوز چند دقيقه نگذشته بود که دوباره زنگ اتاق شاعر به صدا در آمد.

 پرستار با چهره‌اي درهم وارد شد.

 شاعر براي اينکه از دل پرستار درآورد با لبخند خواند:

«طبيب ما يکي نامهربان است/ که گويي هيچ رنجوري ندارد».

 

 پرستار که باز هم سر از حرف‌هاي او درنياورده بود با تندي گفت: «امرتان را بفرماييد.»

 و شاعر که حس کرد موقعيت مناسب است، با لحني عاشقانه گفت:

«آفرين خداي بر جانت/ که چه شيرين لبست و دندانت

 گر هزارم جفا و جور کني/ دوست دارم هزار چندانت».

 

پرستار که تازه متوجه منظور شاعر شده بود عصباني‌تر از قبل گفت: «لطفا فقط در صورت نياز زنگ بزنيد» و رفت.

 

 شاعر هم که سخت به پرستار احساس نياز مي‌کرد، خواست تا دوباره زنگ بزند ولي بيمار تخت بغلي که از سر و صداي آنها بيدار شده بود گفت:

«مکن کاري که بر پا سنگت آيو/ جهان با اين فراخي تنگت آيو».

 

 شاعر که از طعنه او ناراحت شده بود در جواب گفت:

«تو که در خواب بوده‌اي همه شب/ چه نصيبت ز بلبل سحرست»

 

 و باز گفت:

«عجب از عقل کساني که مرا پند دهند/ برو اي خواجه که عاشق نبود پندپذير».

 

 بعد هم زنگ را فشار داد و منتظر نشست تا نگارش از در درآيد. اما...

 

 

 

چند لحظه بعد مردي با چنان هيبت در چارچوب در ظاهر شد که شاعر گفت:

«به کام دشمنم اي دوست عاقبت بنشاندي/ به جاي خود که چرا پند دوستان نشنيدم».

 

مرد جلوتر آمد.

شاعر گفت:

«يارب به فضل خويش ببخشاي بنده را/ آن دم که عازم سفر آن جهان شود».

 

مرد بالاي سر او ايستاد و گفت: «من پرستار اين شيفت هستم، کاري داشتيد؟»

 شاعر ملافه را روي سرش کشيد و فرياد کشيد:

 «درد دل با تو همان به که نگويد درويش/ اي برادر که تو را درد دلي پنهان نيست»

و از هوش رفت.

 

 

نوید بازدید : 25 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن هر روز صبح در آفریقا، آهویی از خواب بیدار میشود و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا میچرد آهو میداند که باید از شیر سریعتر بدود در غیر اینصورت طعمه شیر خواهد شد شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد میداند که باید از آهو سریعتر بدود، تا گرسنه نماند مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو ...

مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب برخیزی و برای زندگیت با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی ...

نوید بازدید : 25 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

از دست دادن امیدی پوچ و محال، خود موفقیت و پیشرفتی بزرگ است.  شکسپیر

به گمان من انسان برای موفقیت در زندگانی باید بتواند در چهار زمینه استاد شود: مناسبات، تدارکات، نگرش و رهبری.

جان ماکسول

میزان بزرگی و موفقیت هر فرد بستگی به این دارد که تا چه حد می تواند همه نیروهای خود را در یک کانال بریزد.

اریسون سووت ماردن

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود. هرمن کین

همه خوشبختی ها و موفقیت هایی که به من روی آورده، از درهایی وارد شده که آنها را به دقت بسته بودم.

لرد بایرون

 راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن.

آنتونی رابینز

 موفقیت بر روی ستون های شکست شکل می گیرد.

سری چتری

 نمی توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه دارید. اسوپ 

موفقیت، کم و بیش در دسترس همه هست، اما دامنه توفیق در زندگانی شخص، بدون توان رهبری محدود است. جان ماکسول

 شکست بیش از موفقیت آموزنده است؛ کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند، هرگز به جایی نمی رسد. 

راکفلر

 شکست یک عامل نیروبخش است، نه یک بازدارنده؛ هر شکست بذری از موفقیت در دل دارد.

ناپلئون هیل

کارایی اساس بقا است، اما لازمه موفقیت ثمربخش بودن است.

جان ماکسول

موفقیت در این نیست که چه چیزی در پیش رو داریم، موفقیت در این است که چه چیزی در پشت سر به جا می گذاریم.

کریس ماسگرو

 هرکس خواهان موفقیت است باید یاد بگیرد که ناکامی جزء حتمی فرایند پیشرفت است.

برادرز

من معتقدم موفقیت زمانی به دست می آید که یک قدم جلوتر برویم؛ یعنی ضمن استقبال از ناملایمات و سختی ها شکست را بخشی از زندگانی خود بدانیم.

جان ماکسول

علت موفقیت آدم های موفق این است که خرد خود را در کوره های ناکمی پیدا کرده اند. خرد حاصل از کامیابی بسیار اندک است.

ویلیام سارویان

 موفقیت، مساوی با رسیدن به هدف نیست، بلکه خود سفر است.

جان ماکسول

مهم ترین عنصر فرمول موفقیت عبارت است از شیوه کنارآمدن با مردم.

تدی روزولت

اگر آن قدر ضعیف و ناتوان نبودم که برای زنده ماندن خود ناگزیر به کوشیدن باشم، هرگز نمی توانستم به چنین کارهایی دست بزنم و به موفقیت برسم.

چارلز رابرت داروین

موفقیت تنها نصیب معدودی می شود و این درحالی است که کثیری از مردم در رویای موفقیت به سر می برند.

جان جانسون

رمز موفقیت، پایبندی به هدف در زندگی است.

بنجامین دیزرائیلی

همه چیز به طرز برخورد و نگرش شما بستگی دارد. مسایل می توانند شما را با مشکل یا با موفقیت رو به رو سازند.

جان ماکسول

موفقیت مانند کشتی گرفتن با یک گوریل است. وقتی که خسته شدید، دست از مبارزه نمی کشید، بلکه هنگامی می توانید استراحت کنید که گوریل را از پای درآورده باشید.

روبرت اشتراوس

یادگیری مداوم حداقل شرط لازم برای موفقیت در هر زمینه ای است که در آن فعالیت می کنید؛ هر روز چیز جدیدی بیاموزید.

برایان تریسی

نخستین قانون موفقیت، تمرکز است.

ویلیام ماتیوس

تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارآیی داشته باشید و به ارایه خدمات بپردازید.

آگ ماندینو

بسیاری از افراد خوب موفقیت را می بینند. برای من موفقیت با تکرار خطا و درون بینی آن به دست می آید. در حقیقت، موفقیت حاصل یک درصد کار است که خود از ۹۹ درصد خطاب به دست آمده است.

سوشیرو هوندا

زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی است، اما تقوای او کافی نیست، هرچه را که او ممکن است به دست آورد دوباره از دست خواهد داد.

کنفسیوس

بزرگ ترین موفقیت عبارت است از اعتماد یا سازش کامل بین اشخاص صمیمی.

رالف والدو امرسون

اگر کسی استعداد طبیعی داشته باشد بازهم باید برای موفقیت تمرین کند و آماده شود.

جان ماکسول

کسی که از تمام کمک های خارجی چشم بپوشد و آن را دور اندازد و شخصا وارد میدان شود و به نیروی خود برپا ایستد، کسی است که نیرومندی و موفقیت را برایش پیش بینی می کنم.

رالف والدو امرسون

اگر حداکثر تلاش خود را کرده اید، حتما به موفقیت هایی هم رسیده اید. قرار نیست همه به نهایت برسند. همه بهترین فروشنده یا بهترین بازیکن بسکتبال نخواهند شد، باوجود این شما هم می توانید یکی از بهترین ها باشید.

مایکل جردن

موفقیت خود را با موفقیت دیگران پیوند دهید تا آنان شما را به جلو برانند و موجب حداکثر پیشرفت شما شوند.

جوزف مک کلندون

موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نشده اند، بلکه متعلق به کسانی است که هرگز برای ازسرگرفتن مبارزه، بیم و هراسی ندارند.

هانری کپ

علاقه، اندیشه و مطالعه چیزهایی هستند که شما را به سوی موفقیت سوق می دهند.

وس رابرتز

 همیشه به خود اعتماد داشته باشید. اگر یک بار کاری را با موفقیت انجام داده باشید، بازهم می توانید.

آنتونی رابینز

 ایمان و باور ما در ابتدای هر مسوولیت دشواری تنها عاملی است که موفقیت نهایی مان را تضمین می کند.

ویلیام جیمز

 از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می شوی.

کریستین لارسون

 اعتماد به نفس ضرورتا تضمین کننده موفقیت نیست، اما عدم اعتماد به نفس به یقین باعث شکست می شود.

آلبرت بندورا

 به یاد داشته باش که برای موفقیت، بیش از هر چیز به اراده و تصمیم نیاز داری.

آبراهام لینکلن

نوید بازدید : 24 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

مرد جوانی از سقراط پرسید راز موفقیت چیست؟ سقراط به او گفت: "فردا به كنار نهر آب بیا تا ‌راز موفقیت را به تو بگویم." صبح فردا مرد جوان مشتاقانه به كنار رود رفت.

سقراط از او خواست كه دنبالش به راه بیفتد. جوان با او به راه افتاد. به لبه رود رسیدند و ‌به آب زدند و آنقدر پیش رفتند تا آب به زیر چانه آنها رسید. ‌ناگهان سقراط مرد جوان را گرفت و زیر آب فرو برد.
جوان نومیدانه تلاش كرد خود را رها كند، امّا سقراط آنقدر ‌قوی بود كه او را نگه دارد. مرد جوان آنقدر زیر آب ماند كه رنگش به كبودی گرایید و بالاخره توانست خود را ‌خلاصی بخشد.
‌همین كه به روی آب آمد، اولین كاری كه كرد آن بود كه نفسی بس عمیق كشید و هوا را به اعماق ریه‌اش فرو فرستاد. سقراط از او پرسید "زیر آب چه چیز را بیش از همه مشتاق بودی؟" گفت، "هوا." ‌سقراط گفت: "هر زمان كه به همین میزان كه اشتیاق هوا را داشتی موفقیت را مشتاق بودی، ‌تلاش خواهی كرد كه آن را به دست بیاوری؛ موفقیت راز دیگری ندارد".
************************************************************************************************************************
خود را باور کن

و قدمی بردار....
سرهنگ ساندرس یک روز در منزل نشسته بود در این میان نوه اش آمد و گفت: بابابزرگ این ماه برایم یک دوچرخه میخری؟
او نوه اش را خیلی دوست می داشت، گفت: حتماً عزیزم، حساب کرد ماهی ۵۰۰ دلار حقوق بازنشستگی میگیرم و حتی در مخارج خانه هم می مانم. شروع کرد به خواندن کتاب های موفقیت.

در یکی از بندهای یک کتاب نوشته بود: قابلیت هایتان را روی کاغذ بنویسید. او شروع کرد به نوشتن.
دوباره نوه اش آمد و گفت: بابا بزرگ داری چه کار می کنی؟
پدربزرگ گفت: دارم کارهایی که بلدم را مینویسم. پسرک گفت: بابابزرگ بنویس مرغ های خوشمزه درست می کنی. درست بود. پیرمرد پودرهایی را درست می کرد که وقتی به مرغ ها میزد مزه مرغ ها شگفت انگیز می شد.
او راهش را پیدا کرد. پودر مرغ را برای فروش نزد اولین رستوران برد اما صاحب آنجا قبول نکرد، دومین رستوران نه، سومین رستوران نه، او به ۶۲۳ رستوران مراجعه کرد و ششصدوبیست و چهارمین رستوران حاضر شد از پودر مرغ استفاده کند.
امروز کارخانه پودر مرغ کنتاکی در ۱۲۴ کشور دنیا نمایندگی دارد و اگر در آمریکا کسی بخواهد عکس سرهنگ ساندرس و پودر مرغ کنتاکی را جلوی در رستورانش بزند، باید ۵۰ هزار دلار به این شرکت پرداخت کند.

***************************************************************************

 از وقتتان برای کار استفاده کنید؛زیرا کار،بهای موفقیت است.

از وقتتان برای تفکر استفاده کنید؛زیرا تفکر، سرچشمه قدرت است.

از وقتتان برای تفریح استفاده کنید؛زیرا تفریح، راز جوانی جاودانه است.

از وقتتان برای مطالعه استفاده کنید؛زیرا مطالعه، منبع عقل و دانش است.

از وقتتان برای دوستی استفاده کنید؛زیرا دوستی، جاده ی خوشبختی است.

از وقتتان برای عشق استفاده کنید؛زیرا عشق، لذت زندگیاست.

از وقتتان برای خنده استفاده کنید؛زیرا خنده،موسیقی و آهنگ روح است.

****************************************************************************************************

نوید بازدید : 25 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

به غضنفر میگن: با «کوش» یک جمله بساز، گفت: شلوار من کوش؟
 گفتند: این که نشد، «کوش به معنی کوشش.» گفت: شلوار من کوشش؟
گفتند: بابا، «کوشش یعنی کار.» گفت: خب از اول می‌گفتین، شلوار کار من کوشش؟

________________________________________________________________________

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! 
پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!عصبانی________________________________________________________________________

غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده.

میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟

میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن!

_________________________________________________________________________

از ترکه ميپرسن miscall ميدوني چيه؟؟ ميگه آره بابا واحد اندازه گيري زعفروونه ديگه ، مثلا يهmiscall زعفرروون !
_________________________________________________________________________
ترکه تو يه عمليات تروريستي خودشو با کايت ميزنه به کاخ سفيد …..آمار مي گيرن ميبينن 100نفر کشته شدن. نود و نه نفر از خنده يه نفرم خود ترکه !!!
_________________________________________________________________________
غضنفر رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه.
یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟
میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار!
_________________________________________________________________________
غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو 
می گه: تکـون بخوری با لگد می زنم تو کمرت!خنثی
_________________________________________________________________________
غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! 
غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم مژه
_________________________________________________________________________
به غضنفر میگن: چی شد مامانت مرد ؟ 
میگه: رفت پشته بوم رخت پهن کنه افتاد...
میگن افتاد مرد ؟ میگه: نه بابا افتاد رو کولر ، کولر شکـ.ست افتاد.
بهش میگن اون موقع مرد؟؟
میگه:نه آقا جان،بعد افتاد رو تراس ، تراس خراب شد.
میگن:خوب این دفعه مرد ؟ غضنفر میگه: نه بعد افتاد رو سقف گاراژ، سقف خراب شد!
بهش میگن:حتماً ایندفعه مرد ؟
میگه:بازم نمرد، دیدیم داره کُلّ خونه خراب میشه، با تفنگ زدیمش
__________________________________________________________________________
 یه روز غضنفربه پسرش می گه این جوری که تو داری درس می خونی در آینده حتی یه گوساله هم نمی شی. اصلا می دونی گوساله چیه ؟ پسر: آره که می دونم گوساله، کسیه که باباش گاو باشه
__________________________________________________________________________
فری داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز! ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!
__________________________________________________________________________
دعاي لرها بعد از نماز : خدايا مواظب خودت باش !!!
 
 
 
 
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,204
  • بازدید کلی : 15,206